PERSBERICHT 11-10-2017

Autogarantie.nl biedt heldere voorwaarden en scherpe tarieven

Garantieverzekering bij aanschaf auto voorkomt discussie achteraf

- Autogarantie.nl voorkomt discussie bij defect na aanschaf tweedehands auto
- Duidelijke garantievoorwaarden zonder ingewikkelde clausules
- Garantie mogelijk bij aanschaf occasion bij dealer, handelaar en particulier

11 oktober 2017 - Garantie bij de aanschaf van tweedehands auto's stond de afgelopen weken volop in de belangstelling. En nog steeds is niet helemaal duidelijk waar consumenten nu wel of niet op kunnen rekenen bij aankoop van een occasion bij een autobedrijf. Toch is die onzekerheid niet nodig: de garantieverzekering van Autogarantie.nl kan afgesloten worden bij aanschaf van een gebruikte auto bij een dealer, handelaar of particulier, kent heldere voorwaarden en is bovenal verrassend betaalbaar: al vanaf 10,69 per maand.

Het afsluiten van een losse garantieverzekering, rechtstreeks bij Autogarantie.nl, kent vele voordelen. Een daarvan is dat discussie tijdens het onderhandelen met de verkoper niet meer nodig is. Immers, de garantievoorwaarden van Autogarantie.nl zijn duidelijk en het afsluiten kan door de koper van de auto verzorgd worden zonder dat de verkoper er aan te pas komt. Tot zeven dagen na aanschaf. Het is dus niet meer nodig om in te gaan op dure afleverpakketten van honderden tot wel duizend euro om extra zekerheid bij aanschaf te krijgen. Al vanaf iets meer dan een tientje per maand is zes tot twaalf maanden garantie mogelijk. En in de nabije toekomst zal Autogarantie.nl zijn huidige garantieproduct verder uitbreiden met een nog completere dekking.